Odločilna četrtina pripeljala Lenivce do zmage 68:54 nad Lisjaki
V tekmi 2. Lige, odigrani 17. decembra 2025, so se pomerili Lenivci in Lisjaki; končni izid je bil 68:54. Po četrtinah je tekma tekla 21:19, 13:11, 16:17 in 18:7, kar so domači izkoristili za odločilen zaključek srečanja.
Glavni akter je bil Balažic Klemen, ki je tekmo končal s 28 točkami (10/20 iz igre, 3 trojke, 5/7 prostih metov) in učinkom 15. Njegova sposobnost, da pravočasno zadene iz različnih položajev — tako iz razdalje kot v bližnjem obroču — je bila ključna pri gradnji in vzdrževanju prednosti skozi večji del tekme.
Poleg njega sta pomembno vlogo odigrala tudi Okoren Klemen, vsestranski strelec z 12 točkami in popolnim izkupičkom iz igre (4/4, vključno z 2 trojkama in 2 prostima metoma), ter Rozman Mitja, ki je dodal 9 točk predvsem z linije prostih metov in poskrbel za mirnost v ključnih trenutkih končnice. Dobro je prispeval tudi Tian Bizjak (9 točk) z natančnim metom čez polje in nekaj odločilnimi skoki v napadu, medtem ko je Bogataj Alex dodal stabilne minute z 6 točkami.
Lisjaki so iskali pot do preobrata z dobrimi posameznimi vložki: Čebulj Anže je zbral 10 točk, Omovšek Miha, Roglej Lovro in Kotnik Domen so vsak prispevali po 9 točk. Kljub poskusom in nekaj uspešnim trojkam na začetku tekme pa so jih v zadnji četrtini zadeve zapustile — 7 točk v odločilnih desetih minutah je bilo premalo za povratek.
Tekma se je prelomila v zaključku tretje četrtine in nato dokončno v četrti, kjer je zadevala predvsem ekipa Lenivcev, ki je nadzorovala ritem igre in učinkovito kaznovala napake nasprotnika. Obrambna disciplina in izkoriščanje odprtih metov sta bila odločilna, ko je nasprotnik poskušal zmanjšati zaostanek.
Za Lisjake je bila to tekma, ki izpostavlja potrebo po večji konsistentnosti v metu z razdalje in boljši realizaciji v zaključkih napadov. Za Lenivce pa je to potrditev solidne ekipe igre, v kateri posamezni vložki sicer prevladujejo, a se ob tem najde tudi dovolj kolektivne igre, da se zmaga pripelje do konca.
Ta prispevek je bil ustvarjen z umetno inteligenco.



